Uitkomsten patiënttevredenheidsonderzoek Nij Geertgen juni 2021

De vragenlijst werd ingevuld door 526 patiënten die tussen juni 2020 en mei 2021 vier keer of vaker onze kliniek hebben bezocht. Patiënten waarderen de zorg van Nij Geertgen met een 8,3 en bevelen de kliniek aan bij derden met een 8,6.

Naar aanleiding van de resultaten uit het onderzoek hebben we de volgende verbeterpunten vastgesteld:

Betrokkenheid partner

Vanaf heden wordt zowel de patiënt als de partner genoemd bij het ophalen uit de wachtruimte.

Mentale ondersteuning

Er is een ‘Extra zorg team’ opgestart. Verpleegkundigen Nicky en Suzan zijn bereikbaar voor die momenten waarop je als patiënt een extra steuntje in de rug kan gebruiken. Nicky en Suzan zijn bereikbaar via het mailadres extrasteun@nijgeertgen.nl. Maak gerust gebruik van deze extra mogelijkheid.

Eenduidige informatie

Er is afgesproken dat hoofdbehandelaar het beleid bepaald. Artsen stemmen een gewijzigd beleid altijd af met de hoofdbehandelaar.

Uitlooptijden arts en verpleegkundige

Dit onderwerp is besproken in de diverse teamoverleggen. Er is bewustwording gecreëerd bij de artsen en verpleegkundigen.

Wij willen iedereen bedanken die heeft meegewerkt aan het onderzoek. In mei/juni 2022 vindt het volgende patiënttevredenheidsonderzoek plaats.

15 december 2021
Meer nieuws

Met ZKN keurmerk voldoen wij aan alle eisen voor kwaliteitsmanagement.

Nij Geertgen is in bezit van de Freya Pluim. Hiermee voldoen we aan de kwaliteitscriteria die door Freya zijn opgesteld.

Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies