Patiëntentevredenheid is een essentiële maatstaf voor de kwaliteit van zorg binnen een zorginstelling. Het weerspiegelt de ervaringen van patiënten over de zorg die wij leveren. Door continu te meten en te analyseren hoe tevreden patiënten zijn, kunnen wij verbeteringen doorvoeren die niet alleen de kwaliteit van zorg verhogen, maar ook het welzijn en de tevredenheid van patiënten bevorderen.

Op deze pagina vindt u meer informatie over: 
Reviews Zorgkaart | Patiëntentevredenheid | Onderzoek

Persoonlijke benadering

Wij streven ernaar dat alle cliënten zich prettig voelen en gehoord worden.

Doeltreffend

Wij zijn gespecialiseerd in alle vormen van fertiliteitsbehandelingen.

Ruime ervaring

Al onze medewerkers zijn ervaren professionals en volledig op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen.

Veilig

Bij ons ben je verzekerd van de hoogste veiligheid en up-to-date zorg volgens de nieuwste normen.

Het ZKN keurmerk laat zien dat wij een gespecialiseerde kliniek zijn, die innovatieve en veilige zorg levert.
Nij Geertgen is in bezit van de Freya Pluim. Hiermee voldoen we aan de kwaliteitscriteria die door Freya zijn opgesteld.
Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies