Telefonisch bereikbaar van 08:00 tot 15:00 uur.
Faxnummer: 0492 39 00 46
Tussen 12:00 en 13:00 uur zijn onze verpleegkundigen niet bereikbaar in verband met pauze.
Openingstijden kliniek
Maandag t/m vrijdag:
08:00 – 16:30 uur
Zaterdag en zondag:
Cyclusgebonden spreekuur
Zoals u wellicht gelezen hebt, is in mei 2018 regelgeving omtrent digitale gegevensuitwisseling verscherpt. Nij Geertgen deelt soms gegevens met u over behandelingen via e-mail. Om dit te kunnen blijven doen, zullen wij ons ervan moeten vergewissen dat de gegevens op het juiste adres aankomen. Wij gebruiken hiervoor het programma ZIVVER. Dit zorgt ervoor dat de informatie beveiligd en versleuteld verzonden wordt. Om te bevestigen dat wij het juiste e-mail adres gebruiken, zullen wij meestal ook gebruik maken van uw mobiele telefoonnummer. U krijgt dan een SMS met een code, waarmee u de e-mail kunt openen. Dit is misschien wat omslachtig, maar zorgt dus wel voor een veilige manier van gegevensuitwisseling. Wij hopen op deze manier u goed van dienst te kunnen zijn, maar willen u ook graag laten weten dat wij op een nette en veilige wijze met uw gegevens omgaan. Als u regelmatig e-mailcontact heeft met Nij Geertgen, dan is het handig om een ZIVVER-account aan te maken. Dit kunt u kosteloos doen op https://app.zivver.com.
Voor persvragen, interviewverzoeken of overige mediagerelateerde zaken kunnen journalisten contact opnemen met Rianne van Zanten via (06) 53 86 84 38.
Route
Komt u vanuit de richting Amsterdam, neem dan de A2 richting ‘s Hertogenbosch, afslag Helmond-Veghel. Hier komt u op de N279, waarna u op de Broekdalerlaan de afslag naar de N272 richting de Gemertseweg neemt. Hierna volgt u de borden richting Boxmeer waar u ook Elsendorp ziet aangegeven.
Parkeren
Op het terrein van Nij Geertgen is voldoende parkeergelegenheid. Aan het parkeren zijn géén kosten verbonden. Helaas is het niet mogelijk om uw elektrische auto op te laden op ons terrein. In het centrum van Elsendorp is een oplaadpaal beschikbaar. Deze bevindt zich op 10 minuten loopafstand van de kliniek.
Openbaar vervoer
De kliniek is bereikbaar met het openbaar vervoer. Op 100 meter afstand is een busstation gelegen.
Koffie/thee aangelegenheden
Binnen de kliniek is het mogelijk om koffie, thee of water te nuttigen. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Bij uw eerste bezoek aan onze kliniek wordt u hartelijk ontvangen en geïnformeerd over o.a. de mogelijkheid tot het nuttigen van koffie, thee en water.
Vanwege de huidige Covid-19 maatregelen, is het helaas niet mogelijk om gebruik te maken van koffie en thee faciliteiten.
Kinderen
In onze kliniek zijn kinderen van harte welkom. Daarentegen kan dit confronterend zijn voor onze patiënten. Wij willen u daarom vragen of u hier, wanneer mogelijk, rekening mee zou willen houden.
Eetgelegenheid
In de kliniek is geen eetgelegenheid aanwezig. Wanneer uw verblijf in onze kliniek langer duurt kunt u op loopafstand bij enkele eetgelegenheden terecht. Voor actuele openingstijden en overige informatie verwijzen wij u naar de websites van de betreffende eetgelegenheden.
D’n Brabander: eeterij en feesterij.
http://www.dn-brabander.nl/
De Keizersberg: hotel en restaurant.
http://www.restaurantkeizersberg.nl/
Slagers Vogels: bied kant en klare maaltijden aan om af te halen.
https://www.slagervogels.nl/
Tankstation Texaco: afhalen van broodjes.
https://www.texaco.nl/tankstations/detail/enkiu5j8a7f7cqo5p1y2f8ypj
Wandelen
Heeft u meerdere afspraken op een dag en is het niet mogelijk om deze aansluitend te plannen, kunt u tussentijds genieten van een wandeling. De plaatselijke VVV heeft vier wandelroutes uitgezet. Bekijk hier de wandelroutes van de VVV.
Stel uw vraag
Vragen of meer informatie? Stuur ons gerust een bericht. We proberen u binnen 3 werkdagen een antwoord te geven.